بچه‌های آسمان

مفاهیم اساسی در آموزش سواد مالی به دانش‌آموزان؛ ویژۀ مربیان سواد مالی

265 3 دقیقه

مربیان سواد مالی آکادمی هوش مالی، پیش از یادگیری و تسلط بر طرح درس‌ها، لازم است با مفاهیم اساسی در آموزش سواد مالی به دانش‌آموزان آشنا شوند. در دورۀ «بچه‌های آسمان»، آن‌چه مربیان سواد مالی کودکان از مفاهیم سواد مالی کودکان باید بدانند، آموزش داده می‌شود. برای دسترسی شرکت‌کنندگان از شهرهای مختلف، تسلط بیشتر بر مفاهیم و امکان دسترسی به آموزه‌ها در زمان مورد نیاز مربیان این دوره به صورت غیرحضوری و محتوامحور طراحی شده است. 

در این دوره مفاهیم پول‌توجیبی، کارکردن کودکان، کسب‌وکار کودکان، بودجه‌بندی، خرید هوشمندانه، بخشش و هدیه، هدف‌گذاری هوشمندانه، پس‌انداز و اهداف پس‌اندازی و آشنایی با پول و تورم آموزش داده می‌شود.

این دوره تنها برای پذیرفته‌شدگان در دوره‌های تربیت مربی سواد مالی آکادمی هوش مالی، فعال خواهد شد. شرکت‌کنندگان پس از ثبت‌نام، با استفاده از سامانۀ آموزش مجازی آکادمی هوش مالی به محتوای درس‌ها دسترسی خواهند داشت و کتاب کار دوره برای آن‌ها ارسال خواهد شد. درس‌ها پس از دیدن ویدئوی آموزشی و ارسال تمرین‌ها، به صورت یک به یک فعال می‌شود تا مسیر آموزش به درستی طی شود. استاد و پشتیبان‌های دوره نیز همواره در کنار شرکت‌کنندگان خواهند بود و علاوه بر بررسی تمرین‌ها، به سؤالات ایشان پاسخ خواهند داد.

این دورۀ محتوامحور دارای 12 ویدئوی آموزشی با میانگین 15 دقیقه، 5 خودارزیابی و 9 تمرین است. دیدن ویدئوها و انجام تمارین جمعاً به 8 ساعت زمان نیاز دارد که در دو هفته قابل قابل فراگیری است.

در پایان، در نشستی مفاهیم دوره مرور شده و به سؤال‌های شرکت‌کنندگان پاسخ داده خواهد شد. شرکت‌کنندگان در صورت دریافت حدنصاب نمره در تمارین، امکان حضور در دوره‌های تربیت مربی سواد مالی کودکان را خواهند داشت.

هشتگ‌های مرتبط


سایر عناوین

هفت دورۀ تربیت مربی سواد مالی

هفت دورۀ تربیت مربی سواد مالی

ویژۀ مربیان پیش‌دبستانی تا پایۀ ششم

353 4 دقیقه بیشتر بخوانید
بچه‌های دهکده

بچه‌های دهکده

دورۀ آموزش سواد مالی ویژۀ کودکان

3257 2 دقیقه بیشتر بخوانید
در جستجوی خوشبختی

در جستجوی خوشبختی

دورۀ آموزش سواد مالی ویژۀ بزرگسالان

6065 7 دقیقه بیشتر بخوانید

مطالب پیشنهادی